Jumaat, April 10, 2009

Kenapa aku mengob-blog pulak skang ni.

Akhirnya hari ni aku create blog sendiri,setelah sekian lama aku menidakkan keupayaan blog dan kekadang mengutuk kengkawan aku yg ada blog. kemudian aku ada reason utk kengkawan yg dah lama pressure aku suh gak aku buat blog, reason kt bawah ni utk korg,mana la tau kalau2 ade terlintas di hati tu aku ni dh buang tebiat.

  1. aku dh ketinggalan, student aku wat presentation pasal blog dgn blogger, dan didapati diorg lagi terer dari aku, pasal masing2 ada blog. bile diorg tanya blog aku ape nama, aku terpaksa tipu pasal tak nak nampak ketinggalan.
  2. aku baru lepas habis baca buku chedet blogging to unblock
  3. aku ade jugak kekadang opinion, gambar, reading yg aku buat sikit2 secara main2 yg aku rasa nk kongsi dgn korg. aku try untuk update sekerap mungkin.
  4. aku kekadang tgk blog org lain, dan rasa mcm show jugak kalau ade blog sendiri.

ayuh, mari gelakkan aku. dunia blog,kini aku datang.

3 ulasan:

sukasukitulisblog berkata...

tahniah apak dengan kewujudan blog ko ni...sila wujudkan shoutbox ye..untuk aku jerit2 kt sini..hehehe

Tanpa Nama berkata...

APAK..WAH ADE BLOG TAK MO BAGI TAU AKU...MEH JOIN AKU GAK APAK...WELCOME TO BLOGGERS WORLD DUDE....BUH GAMBO ANAK KO YG CHUMEL TUH...

Unknown berkata...

rilek2..slow2 beb..hehe...

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails