Khamis, Mac 22, 2012

Royal Enfield Classic Battle Green

Dulu, siapa letak wishlist dalam blog, gua pikir itu namanya mengada2, saja nk pujuk orang belikan untuk dia, saja menunjuk2 macam mana taste dan betapa classynya dia. Tapi hari ni pergi persetan itu semua. Kerana hari ni gua tak kira. Bukan list panjang berjela pun, satu ni je. Gua tak tau kenapa, motor ni terpaksa gua letak dalam wishlist gua. Agaknya gua takut nanti dah dimakan usia, gua terlupa nk rembat motor ni bila terdaya dgn usia, jiwa dan ongkosnya. Boleh beli jiwa kalau di saat usia2 senja nanti, teringin nk menunggang pula. Itupun kalau masih bernyawa dan jumpa dunia. Harap2 dapat la satu hari nanti. Lagi satu ni gua nak bagitau, kalau lu orang nak bagi, gua terima aje, takkan nk tolak rezeki pula. pm kat fesbuk gua ye, gua bagi alamat rumah (kalau nk bagi moto ni direct) atau gua bagi no akaun (lu orang bank in la dalam 30k, lebih sesuai). Amacam?





Royal Enfield Classic Battle Green


Tiada ulasan:

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails