Khamis, Jun 18, 2009

Politeknik dan Kolej Komuniti, apa nk jadi dgn kita?

Tahniah KKS2, tahniah utk Kontinjen Sukan KKS2, Tahniah Ustaz Radzi selaku pengarah KKS2 dan tahniah utk semua ahli keluarga KKS2...kerana usaha dan sokongan tidak berbelah bagi anda, kita merangkul gelaran Juara MASKOM Wilayah Johor 2009 kali ini, tahniah dan syabas di ucapkan!

eh, rasanya kalau aku gebang lagi lanjut, mmg lari dari topik asal aku nk story kt sini nanti..
aku terima URL blog ni, aku dpt URL dari Lin, dulu pensyarah KK Jasin, tp skang dh pindah KK Arau..ada kebenarannya, tp emosi dan amarah menguasai jiwa..utk kawan2 poli n KK aku sume, meh kita amik yg jernih buang yg keruh. baca post dlm blog tu utk menjadi peringatan kt kita sume, yg baik dtg dari Allah, yg lemah dan buruk serta busuk itu datangnya dari kelemahan manusia itu sendiri, wallahuallam...yg penting baca dlm keadaan jwa tenang dan jgn cepat melatah... even aku pn komen kt situ, kerana aku rasa perlu. duduk diam berpeluk tubuh, memendam rasa apatah lagi bertambah haprak kalau kita berkata belakang di kemudian hari. Ah..sume org tau kalau setakat memerhatikan sesuatu itu tidak akan mampu mengubah keadaan selagi tindakan tidak dibuat.TERIMALAH;

http://azizen.blogspot.com/2008/11/apa-nak-jadi-dengan-politeknik-dan-klj.html

1 ulasan:

Mohd Arif Ibrahim berkata...

Tahniah buat semua warga KKS2 diatas kejayaan yg diperolehi...semoga prestasi ini dapat dikekalkan.

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails