Ahad, November 21, 2010

Ada juga pelangi kemenangan!

Tahniah Dato' LCW atas kemenangan membawa Jalur Gemilang ke final, yg bakal menentang LD nanti. rilek, bukannya dia tak pernah kalah kt tangan kau kan? Harapan kami walaupun sebesar gunung menantikan emas dari raket kau, tapi kalau kalah sekalipun,kau tetap wira kami!

Fuhhhh!! finallll...!

Untuk beregu Koo-Tan, dalam byk2 kemenangan yg dah kau bawa utk Malaysia,kalah yg satu mlm tadi aku tak kisah sgt. tapi mmg berpeluh dan menahan nafas jugak korang main (badminton) tu. adrenalin memuncak, tapi apa kan daya, yang penting korang berusaha. cuba lagi dalam game akan datang.

Rilek, perasaan kalah ni boleh membakar marak api kemenangan masa depan. Steady lah.

Ok cukuplah tentang badminton. Soalan, Apa itu pelangi kemenangan: pelangi kemenangan adalah keindahan jaluran warna yang muncul selepas hujan2 kekalahan.

Kenapa pelangi kemenangan? kerana Liverpool dengan bimbingan Abg Roy menang bergaya 3-0 melawan anak buah Avram Grant, membuktikan Liverpool mampu bersaing tanpa captain G yg injured.

Roy: Weh, ko ingat Gerrad xde, ko buleh makan ke mlm ni?
Avram: Ecehh..mule la nk nganjing aku tu?

Roy: xde aaa..rilek aa yahudi..bukan lu je kalah malam ni, keh keh

Siapa lagi ada pelangi kemenangan utk aksi BPL minggu ni? Chelsea kot? eh tak2..diorg kalah 1-0..Arsenal? diorg macam nak mng semalam, pasal dah lead 2-0,sekali kena titik 2-3

Ye kami sedar, Liverpool mmg camni je lah season ni, berjuang untuk menang di setiap game, mengelakkan terjerumus ke League Championship dan jika mimpi ngeri itu benar, bakal didoggy sepuas2nya sehingga naik semula ke BPL, dan sehingga itu,terus didoggy dengan secukup rasa.

Liverpool takkan pernah gentar, dgn cabaran utama mengekalkan momentum kemenangan. kadang2 itu kelihatan sukar, namun usaha mengekalkan pelangi ini perlu ada. Jika ini boleh dikekalkan, paling busuk pun top 4 dalam tgn. abg roy mungkin bukan lagi uncle woy, tapi silalah menang semua baki perlawanan.

Ucapan tahniah ni untuk semua yang melakar pelangi kemenangan; buat ransangan untuk kejayaan yg berterusan, baik di Sukan Asia Guangzhou, mahupun BPL di England, dan juga peringatan utk semua yang pelangi pun boleh hilang tau. btw, let's taste this f* rainbow, while it last lahhh..keh keh

Abaikan kata2 lucah! Yeah! Kerana gambaran perasaan kemenangan hanya boleh dizahirkan pada pelangi ini!

p/s: Pelangi Dato' Nicol kekal sampai sudah ye tak? hehe..tahniah Dato'!

Tiada ulasan:

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails