Ahad, Julai 19, 2009

MANU vs Malaysia

Antara penyokong harimau malaya yg sanggup ke sebelah sana dunia demi utk menyokong team malaysia

amri yahyah (no 17) dan geng lain selaku wira petang itu, kita bukan kalah tipis,diorg mng tipis, tp kita kalah bergaya. cayalah beb.
  1. aha...jgn ingat aku salah taip title entry ni. mmg betul pn, malaysia mmg main kt "gelanggang lawan" mlm tu.
  2. mmg dah jangka pn, penyokong man u lagi ramai dari penyokong malaysia,yelah, tu kan game away.
  3. tp walaupun main away,harimau malaya nyaris2 nk gigit kasik stalemate kt tengkuk syaitan merah tu.
  4. tahniah amri yahyah, gol jarak jauh kau adalah gol taktikal paling cun abad ni dari harimau malaya yg aku penah tgk.tahniah beb.
  5. rasa rugi sgt x dapek tgk game korg,congrats sekali lagi.
  6. harap fergie consider amik player kita 2-3 orang.
  7. main btul2 game kedua nanti,nanti aku post lagi entry puji malaysia.
p/s: game korang mmg lazat. kalau aku pegi tgk game korang, mesti aku pakai jersi fenerbache yg bapak aku bagi.

1 ulasan:

its me berkata...

sumaph cun blog ko apak....cun sangat neh...weh meh dtg blog aku..komen jap....jap jer....kan...mane chat bok ko woiii acap....ape neh...makin maju lay out ko kan...bak sini link aku nak gak...

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails