Isnin, Julai 06, 2009

Apak & Co.

em, ade yang kata aku sorok anak, ape punye lawak la oi..xde aku nk sorok pn,ehehe...tp mungkin jugak,pasal ni kan blog aku,apehal pulak nk letak gambar anak aku, gambar aku sbg tuan empunya blog pn aku tak letak, ni kan pulak gambar anak aku kan..ehehe..

"kau macam maikel jeksen pulak sorok2 anak pak.."

pulak dah..ahaha..ok2..utk tak jadik maikel jeksen dan seterusnya menghampakan peminat, aku kongsi sket gambar kesuma dewi chenta hati (KDCH) aku; Najwa, gigi mana? gigi? ni masa kitaorg pegi Menara Taming Sari, Melaka bulan lopeh.

mentang-mentang ade gigi, minah ni buleh buat iklan gigi pulak. lagi gambar kt dlm Menara Taming Sari.


Saya jugak boleh bertukar menjadi hulk kalau saya tensen, dan bak kata mak long dia, angin kompot dh sampai.

Aktiviti riadah sebagai memenuhi masa lapang; belajar memanjat gril sambil diperhatikan supervisor (berbaju kuning) gambar diambil ketika peserta berjaya membuat pendakian sulung ke puncak grl tingkap di kampung.
feveret aku gambar ni dlm byk2 gambar, macam gaya penuh emosi pujuk anak aku tu. mamat pakai baju maroon ni bapak baby ni, harap maklum.

seronok kan jadik baby?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sonok la...kene peluk kene ciom..kene manaja ...kene kukung..hikhik chumel gambo tido nonggeng tuh..macam frust nongen gitew...kekekekek...da beso anak dara ko ekk apak..muke lak klon ko...

Unknown berkata...

mmg fotostat muka aku pn,ehehe..

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails