Isnin, Julai 20, 2009

Semester Baru Julai 2009

Ah, semester baru datang lagi, semester lama dh tggl kenangan. student baru datang lagi, student lama dah boleh dipggl graduan.student baru akan daftar esok,diikuti dengan seminggu MSK.
  1. tahniah utk staf baru yg dtg,makin bertambah "streng" KKS2.
  2. tahniah utk staf lama yg masih lg terus menyumbang, harap kita sama2 boleh maintain dan upgrade "streng" yg lama,boleh je kalau nk tambah steroid sket,pasal pgrh pn dh baru,insyaAllah.
  3. HEP berwajah baru,pasal tambah "streng" jugak,x sabar nk tgk JPP baru pegang tanggungjawab,baik penyelarasnya,baik student JPPnya.jgn risau,aku akan terus backup korg.
  4. aku harap kita terus berkhidmat utk negara,mana yg baik kita teruskan,yg x berapa nk baik kita sama2 tinggalkan.
  5. aku dh pindah blok baru,so senang sume student KKS2 dgn kengkawan (terutamanya berkaitan HEP) utk reach aku.pintu sentiasa terbuka utk anda semua (walaupun nk ngelak aircon rosak,pintu bilik aku mmg la kena tutup je)
  6. last sekali terima lah pantun "streng" aku ni.
Bilik baru, aircon pn baru,
aku pn rasanya nk implement azam baru,
sama2 kita keje,sama2 kita amik tau,
so takyah la kita pulak nk rasa malu2.

p/s: streng tu mmg saje aku eja camtu. aku kan lemah bahasa inggeris.

1 ulasan:

Firol berkata...

terima kasih singgah blog..org segamat ke?

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails