Khamis, Julai 30, 2009

Kelas sulung bersama STM 4 modul TTM 312 Julai 2009

12 orang. 12 org student baru sem 4 yg register masuk kelas aku, kelas TTM312. lega,bukan pasal ape, tp student sket, senang nk handle....tp ade jugak risau,kalau 12 org ni, ade jugak yg tercicir sok, aku jugak rasa serba salah. Al maklumlah, great power comes with great responsibility. (dlm kelas aku x tukar jadik spiderman pn)

so klas 1st day,cam biasa, kenal2 la dulu...agaknye diorg ni tak penah nengok aku bertukar watak bila ngajor (watak ape tak yah la tau) so diorg rasa pelik la agaknye,pasal muka sorg2 aku nengok pelik je..agaknye diorg mesti pikir "eh, cik ashraf ni kalau jumpe kt luar xde lak camni, muka serius tahap cipan gaung" ahaha..mesti la..dh namanya phep kebajikan dan disiplin...

so mmg,mmg bile aku masuk klas, aku dpt release tension dgn keje2 pengurusan..seronok masuk klas ni,seronok jupe bebudak,n seronok jugak ngenakan diorg mana yg agak2 blur tu,ehehe..

so, tahniah la utk student klas aku bagi sesi julai 09 ni,keep up the good work, masa kelas,kita buat mcm kt kelas, kalau korg budak2 kan diri korg sendiri dlm kelas, aku budak2 kan korg jugak dlm kelas tu,ehehe..

aku ade bagi soalan pengenalan TTM 312 kt diorg, tp soklannye lebih kpd keperluan muhasabah diri aku sendiri,belum sempat lagi aku nk baca,dh baca nanti, aku update lagi,wassalam.

Tiada ulasan:

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails