Ahad, Disember 05, 2010

Merawat Roh di KLIMS10

Semalam, pukul 8.04 aku naik komuter menuju ke PWTC utk KLIMS10, event yg tiap2 3 tahun aku wajib pegi selain KLIBF (tiap2 thn). Tepat pukul 9.39, aku sampai kt Stesen LRT PWTC, tggu Faiz sampai lebih kurang pukul 11pg dan sehari suntuk kami kat situ, melihat kereta2 dan motor2 yang digayakan bersama model2 seksi. Sinonim agaknya, kalau ada motorshow,mesti kena ada awek seksi dan hot. Terawat jugak roh dapat cuci mata, ada yg dah upload kat fb aku, tapi ada gambar yg terlalu personal untuk diupload ok, keh keh..nak tgk, pegi sendiri kat PWTC sampai 12hb Disember ni, hehe..

Tema kali ni lebih pada prototyping, hybrid, eco-green tech dan tarikan sampingan bumblebee dgn batmobile, selain kereta2 lain yg 1st launch masa motorshow ni. Jugak tak ketinggalan Proton Siri Pahlawan,menampilkan 5 model hang tuah bersaudara. Improvements untuk tahun depan, seeloknya ada lagi banyak model untuk motor: Kawasaki, Suzuki, Honda, takde kali ni. Model keta BMW, Skoda, Volvo, Kereta Rakyat, Bugati dgn Rolls Royce lansung takde kali ni, Alfa Romeo pun yellek, byk Ferrari je, diikuti dengan Lambo dgn Maserati masing2 ada 2-3 bijik je. Aku rasa Naza tak bagi masuk kot, takut prospek lari, hmm.

Tapi dalam banyak2 gambar model yg seksi dan tipikal, yang sempat masuk dalam kamera aku, aku tetap rasa gambar ni paling bernilai:

gua: tahniah dato'!
dato': time kasih 2x, kali ni kita buat lain sikit, nak ajak orang ramai lagi involved dalam proton
gua: saya pun perasan tu jugak dato'..area proton lain dari tahun lepas, tahun ni pun dapat jumpa dato', 3 tahun lepas tak dapat..baru saya perasan rupenye banding dgn tengok dalam tv, real life lain la rupe dato'?
dato': eh yeke, kenapa?
gua: lagi hensem la dato' ni!
dato': ahahah..astaghafirullahilazzimm..ahaha..time kasih2x...

agak2 korang dgn ayat bodek camni,boleh tak dapat free proton inspira 2.0 sebijik? keh keh

Merawat roh

1 ulasan:

its me berkata...

kah kah...ko puji la apak oi..nan hado depa nak kasi ko....kasi test drive jer

Lebih Kurang Kalau Pun Tak Sama Dengan

Related Posts with Thumbnails